الفنان محمد عبد الحليم يعلق بعد تداوله صورته في الشارع .. شاهدوا

الفنان محمد عبد الحليم يعلق بعد تداوله صورته في الشارع .. شاهدوا

تم تداول صورة للفنان محمد عبد الحليم على مواقع التواصل الاجتماعي وظهر وهو يجلس في الشارع وذلك بعد أن التقطت فتاة صورة معه حيث كشف من خلال تلك الصورة عن معاناته وإهمال الوسط الفني له.

أول تعليق من الفنان محمد عبد الحليم بعد تداول صورته في الشارع:

فيما أعاد عدد من النجوم نشر تلك الصورة والتي تضمنت تعليق قائلا البنوتة دي بتقول كانت ماشية بتتكلم في الموبايل لاقت الراجل الجميل ده ندهلها وقالها ما تمشيش بالموبايل كده وأمشي على الرصيف لو حابة تتكلمي أقفي جنبي أتكلمي أو على جنب.

وأضاف من خلال المنشور وقال لها أنتي عارفاني قالت له طبعا وطلبت تتصور معاه،وهي طالبة لو حد يعرف مخرج أو أي حد يقدر يشغله هو قاعد على طول عند نفق الملك الصالح ودي صورته وهو صغير عشان تفتكروه.

كما طالب عدد من النجوم التدخل لإنقاذ الفنان محمد عبد الحليم من البطالة والإهمال وقد رد الفنان بنفسه على تلك الأحاديث وقال الكلام اللي في الصورة مش مظبوط أنا بخير وبيتعرض عليا شغل ولسه المنتج ممدوح شاهين مكلمني الأسبوع اللي فات وإن شاء الله في عمل قريب.

وأضاف نجل الفنان محمد عبد الحليم أن والدي كان قاعد عند بيته وبالفعل هو قريب من نفق الملك الصالح ولكن كان بيشم هوا ولكنه بخير والفتاة طلبت تتصور معاه فقط والكلام اللي هي كاتباه ده مش حقيقي.