أحمد زاهر يحتفل بتخرج إبنتيه ملك وليلى : ” مشاعر كتير متلخبطة “

احتفل النجم المصري أحمد زاهر هو وزوجته بتخرج ابنتيهما ليلى وملك زاهر من الجامعة. ونشر كلاهما مقاطع فيديو وصور من داخل الحفل.

ظهرت ليلى وملك زاهر بجانب زملائهم، وكانوا يرتدون ثوب التخرج ذات اللون الأزرق.

وفاجأت ليلى أحمد زاهر الحضور بتقديم أغنية في حفل تخرجها، بينما توجه كل من والديها برسالة تهنئة عبّرا فيها عن سعادتهما بتخرج ابنتيهما.

نشر أحمد زاهر منشور صور التخرج عبر حسابه الشخصي على تطبيق انستغرام و علق قائلا: “بناتي اتخرجوا النهاردة، حالة غريبة اول مرة احس بيها مشاعر كتير متلخبطه فرح و سعادة وفخر وخوف على بكرة ودموع مهو احنا المصريين نفرح او نحزن لازم نبكي مش عارف ليه. احاسيس كتيرة ومع بعض مره واحدة، بس بجد كنت طاير من الفرح الحمدلله و الشكر لله على كل السعادة اللي كنت فيها الحمدلله على تخرج ملك و ليلى وعقبال منى و نور وربنا يفرحكم كلكم بولادكم. ملك و ليلى بحبكم اوي و فخور بيكم قد الدنيا كلها”.

 

أما عن زوجته هدى زاهر فإنها نشرت عدة صور ومقطع فيديو من أجواء حفل التخرج. وكانت المفاجأة هي نشر فيديو للابنة الكبرى ليلى التي أطلت على المسرح بفستان أبيض وغنت أغنية باللغة الإنجليزية امام الحضور في الحفل.

وعبرت عن فرحتها من خلال منشور نشرته عبر حسابها على انستغرام قائلة”مش عارفة اوصفلكوا شعوري وانا شايفة بناتي بتخرجوا النهارده وهيدخلو مرحلة جديدة في حياتهم…سنين عمر وشقي وتعب ومذاكرة وشخط ونطر وذاكري وركزي واحفظي والتزمي وبلاوي زرقا كتير اكيد كل ام واب فاهميني .. لكن الحقيقة لحظة ماشفت بناتي بيتخرجوا وانا في شريط طوييييل بيعدي قدام عنيا في كل الي حكيتهولكم ده”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hoda Zaher (@hodazaher)

وتابعت:” شعوري متلخبط وحاسه احاسيس مش عارفة اوصفها … كل الي بتمناه من قلبي في اللحظة دي ان ربنا يسعد كل الناس باولادها وبناتها ويشوفوهم في اعلى المراتب يارب … مبروك حبيبات قلبي ونور عيوني بحبكم اوي وفخوره بيكم اوي”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.