ديانا هشام: أنا مش مخطوبة.. وهذه مواصفات فتى أحلامي.. فيديو

خرجت النجمة ديانا هشام لتنفي نبأ ارتباطها أو خطوبتها كما يشاع، وأكدت:. “يا جماعة أنا مش مخطوبة، ومتخطبتش قبل كده خالص”.

وقالت في بث مباشر عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي انستغرام:.”معظم الأسئلة اللي بتجيلي بتكون خطيبك مش معاكي ليه وفين خطيبك، خطيبي معايا فين يا جماعة؟ أنا مش مخطوبة”.

أما عن مواصفات فتى أحلامها؛ قالت: “يكون محترم وابن وناس ويراعي ربنا فيّا وفي أهلي ويبقى بيخاف عليّا. ولازم يبقى بيحب الأكل وبيعرف يطبخ، ويكون دمه خفيف ده أساسي، مش هعيش مع واحد دمه تقيل”.

وتابعت: “كمان يكون روحه حلوة ومش بتاع مظاهر عشان أنا بكره بتوع المظاهر. أهم حاجة ميبقاش في مظاهر في الموضوع، ويبقى عارف يبسط نفسه ويبسط اللي حواليه وروحه حلوة وقلبه نضيف وبني آدم”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fanonline (@fanonline1)

مؤخراً أطلت ديانا هشام مع لاعب المنتخب الوطني وليفربول الإنجليزي محمد صلاح. وقامت بنشر صورتها معه على شاطئ البحر من مدينة العلمين الجديدة عبر حسابها الرسمي على تطبيق”إنستجرام”، وعلقت قائلة: “كان من دواعي سروري أن ألتقي بهذا الشخص الأسطوري المتواضع”.

شاركت هشام فيالموسم الرمضاني المنقضي 2021 في مسلسل “كوفيد 25″، بطولة: يوسف الشريف، أحمد صلاح حسني، إسلام جمال، أمير صلاح الدين، عبدالرحيم حسن، ميرنا نور الدين، صفاء الطوخي وغيرهم، من تأليف إنجي علاء. وإخراج أحمد نادر جلال، وإنتاج شركة “سينرجي”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.